ارائه بهترین سرویس خواب

فروش انواع سرویس چوبی تخت خواب و مبلمان و بوفه و میز تی وی

ارائه بهترین سرویس خواب

فروش انواع سرویس چوبی تخت خواب و مبلمان و بوفه و میز تی وی

خرید سرویس خواب با تخفیف ویژه

خرید سرویس خواب 

 

روند زمانی که ما در مورد طراحی خانه و سبک صحبت می کنیم بخش بزرگی از مکالمه است ، اما بیشتر از آنچه در این فصل یا خارج است برای این صنعت بیشتر است. قطعات خاصی وجود دارد که در آزمون زمان ایستاده اند و همچنان در فضای داخلی به صورت ثابت می باشند. خواه آنها دهه ها یا حتی قرن ها بوده باشند ، این 10 کلاسیک برتر اثبات گرایش به دلایلی محبوب هستند ، و ما در حال بررسی این موضوع هستیم و چگونه می توانید آنها را به بخشی از خانه خود تبدیل کنید.

 

2 | هرچیزی در اواسط قرن

اگر شما قبلاً چیزی را در اختیار ندارید که دارای ریشه های مدرن در اواسط قرن باشد ، احتمالاً بسیاری از مواردی که از این دوره محوری در طراحی الهام گرفته اند ، پیدا کرده اید و از حدود 1933 تا 1965 ادامه دارد. شکل زیر یکی از اصلی ترین عملکردهاست. اصول و سبک های میانه قرن ، خطوط تمیز ، اشکال ارگانیک ، جزئیات ساده و حداقل تزئینات. موادی مانند چوب ، شیشه ، پلاستیک ، فلز و لوسیت ، به علاوه الگوهای جسورانه جسورانه و هندسی ، و طیف وسیعی از رنگهای روشن و خنثی نیز قطعاتی را در اواسط قرن نشان می دهند. بخشی از آنچه امروزه باعث محبوبیت و اهمیت آنها می شود این واقعیت است که تأکید بر عملی و طراحی ساده هرگز از سبک خارج نمی شود.

 

 

 

1 | مبل چسترفیلد

اگرچه مبل چسترفیلد از قبل به شکلی یا شکل از قبل سرچشمه گرفته بود ، اما قطعه ای که امروز با آن آشنا می شویم تا اواسط دهه 1800 ظاهر خاصی نداشت. گفته می شود که به عنوان چهارمین ارل چسترفیلد نامگذاری شده است ، این مبل مورد علاقه خانواده های اشرافی شد و در باشگاه های آقایان لندن به عنوان یکی از بازیگران انتخاب شد. اگرچه این سبک برجسته و جزئیات امضایی خود را حفظ کرده است - از دکمه های عمیق دکمه گرفته تا بازوهای کم پشت و رول بالا - مبل چسترفیلد اقتباس کرده است تا یکدست با هر دو فضای سنتی و مدرن ترکیب شود. امروز می توانید آن را در هر رنگ ، الگویی یا بافت دریافت کنید. در واقع ، در حال حاضر ما آن را در چرم ، مخملی و کتان ارائه می دهیم.

 

 

3 | صندلی اسپیندل

چرخش استوانه ای که بازوها ، پاها و قسمت پشت صندلی اسپندل را نشان می دهد ، یک روش دکوراسیون مبلمان را نشان می دهد که از قرن 17th در آن واقع شده است. این جزئیات که معمولاً با دست یا تراش تراشیده می شود ، فقط روی صندلی ها نشان نمی دهد بلکه می توان آن را در جداول ، کابینت ، حتی شمعدان ها مشاهده کرد. این عنصر همچنین به عنوان طراحی باب یا طلسم از آن یاد می شود ، این عنصر دارای ظاهری سنتی و کلاسیک است که به دلیل پرشکوه بودن و در عین حال گاه به گاهش ، در فضای داخلی امروزی متناسب است. این صنایع دستی نفیس را آشکار می کند ، و می تواند به پایان برسد تا ظاهری رسمی تر یا باطل تر به نظر برسد.

 

 

4 | میز شیشه ای خم

اکنون بیش از هر زمان دیگری ، ما در مورد حداکثر رساندن فضاهای کوچک هستیم و قطعات خاصی وجود دارد که در مورد ملزومات مورد توافق از جمله میزهای شیشه ای خمیده یا میزهای آبشار ، توافق می شود. به لطف طراحی شفاف و منحنی های صاف آنها ، داخل یک اتاق ناپدید می شوند که اگر مقدار زیادی از آن نداشته باشید ، مناسب است. در حقیقت ، هر نوع طراحی ساخته شده از شیشه یا پلاستیک روشن باعث ایجاد توهم بیشتر فضای می شود و باعث ایجاد یا اضافه شدن درهم و برهم نمی شود. جفت کردن این نوع میز با یک فرش جسورانه و رنگارنگ در زیر آن یا یک مبل روشن در کنار آن نیز به شما امکان می دهد زیبایی های اطراف خود را به نمایش بگذارید.

سرویس خواب 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد